Kalendar Lavazza i originalni crteži

Pogled koji je Lavazza kava imala je uvijek bio prema budućnosti, a 2004. kalendar koji je kreirao Thierry Le Goues zamislio je kavu u svemiru. Ovaj san se ostvario samo deset godina kasnije kada se talijanski espresso ukrcao na međunarodnu svemirsku stanicu.

Argotec, talijanska svemirska agencija (ASI) i Lavazza razvili su ISSpresso, prvi aparat za kavu u svemiru. A ta je kompanija također financirala istraživanje genoma kave Arabica. 

Kalendar Lavazza i originalni crteži

Kalendar za 2015., izrađen je u Slow Foodu, a dizajnirao ga je Steve McCurry, fotografsko je putovanje u priče o svakodnevnom herojstvu branitelja zemlje: 12 portreta žena i muškaraca koji svaki dan hrabro, ponosno i predano brane svoje projekte u Africi. 

Umjetnost i biologija, vijesti i književnost, sport – što spaja tako različite teme? Pa šalica dobre kave, stoga je Lavazza imala projekt originalnih crteža i figurica na karticama. Originalni crteži iz serije posvećene prirodoslovlju koji su ostali neobjavljeni.

Projekt Lavazza figurica datira iz 1949. godine. Naljepnice su bile moda koja je nastala 1867. godine u Parizu, povodom Universal Expositiona, a ubrzo je postala jedan od najčešće korištenih promotivnih alata u cijeloj Europi. Serija Lavazza sastojala se od 6 obostranih kartica koje su se skupljale u namjenske albume. Realizacija je povjerena ilustratorima i profesorima škole. Teme su bile najrazličitije – svrha je bila samo jedna: pričati, zabaviti, educirati.

Svaka od tih naljepnica sada je kolekcionarski predmet – ali i nevjerojatna priča o prvom Lavazza velikom komunikacijskom projektu, prekretnici u odnosu Talijana, doma i kave. Projekt koji je promociju brenda povezivao s višim ciljem: obrazovanjem djece. Vrlo suvremena reklamna kampanja, povezana s vrijednostima koje dijele Lavazza i obitelji, s ulogom tvrtke u društvu, ali i kampanja prošlosti: objavljivanje naljepnica trajalo je dvadeset godina. Svjetski prvaci i neobjavljeni: biciklisti, nogometaši i astronauti. Svakako im moramo priznati da su u toj kompaniji bili inovativni i hrabri sa novim projektima.